Novinky
Nafukovací držák na nápoje

Zpříjemněte si pobyt v bazénu osvěžujícím drinkem a umístěte ho do stylového držáku s oblíbeným motivem plameňáka! ->KLIK<-

více
Bomby do koupele

Hýčkejte své tělo voňavými bombami do koupele a ponořte se do říše relaxu! ->KLIK<-

více

Reklamační řád

Úvod Dodání zbožíReklamační řád

Reklamace a reklamační řád

  • Zakoupili jste u nás zboží, které po nějaké době přestalo pracovat k Vaší spokojenosti?

  • Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratší možné době, nejpozději však do 30 dnů od doručení reklamace, jak nám ukládá zákon.
  • Jak tedy postupovat v tomto případě, když chcete reklamovat zboží zakoupené v našem internetovém obchodě?
  • Kompletní výrobek pošlete v původním balení na adresu naší provozovny (uvedena níže). K zásilce přidejte důvod reklamace a popis závady.

Monika Zelená, Čekanice 57, 390 02 Tábor

 

Výrobky s neodstranitelnou závadou

  • Pokud bude reklamované zboží vyhodnoceno jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo budete chtít vyměnit zboží za nový výrobek.

Náklady spojené s reklamací

  • Pokud je Vaše reklamace oprávněná, máte právo na náhradu nákladů spojených s vyřizováním reklamace. Jedná se o základní poštovné nutné k zaslání zboží k opravě do sídla firmy (prodávajícího).

Neoprávněná a neuznaná reklamace

  • Nárok na náhradu těchto nákladů, ale nemáte v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.

  • Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo chcete zjistit, jaký je stav reklamace, můžete nám zaslat dotaz pomocí kontaktního formuláře či napsat na uvedený email.
  • Email: profieshop@gmail.com
  • Rádi Vám poradíme!

 

Copyright 2017 - 2024 © darkovamanie.cz