Reklamace

Úvod Reklamace

Reklamace a reklamační řád

  • Zakoupili jste u nás zboží, které po nějaké době přestalo pracovat k Vaší spokojenosti?

  • Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratší možné době, nejpozději však do 30 dnů od doručení reklamace, jak nám ukládá zákon.
  • Jak tedy postupovat v tomto případě, když chcete reklamovat zboží zakoupené v našem internetovém obchodě?
  • Kompletní výrobek pošlete na adresu naší provozovny (uvedena níže). K zásilce přidejte důvod reklamace a popis závady.

Monika Zelená, Čekanice 57, 390 02 Tábor

 

Výrobky s neodstranitelnou závadou

  • Pokud bude reklamované zboží vyhodnoceno jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo budete chtít vyměnit zboží za nový výrobek.

Náklady spojené s reklamací

  • Pokud je Vaše reklamace oprávněná, máte právo na náhradu nákladů spojených s vyřizováním reklamace. Jedná se o základní poštovné nutné k zaslání zboží k opravě do sídla firmy (prodávajícího).

Neoprávněná a neuznaná reklamace

  • Nárok na náhradu těchto nákladů, ale nemáte v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.

  • Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo chcete zjistit, jaký je stav reklamace, můžete nám zaslat dotaz pomocí kontaktního formuláře či napsat na uvedený email.
  • Email: profieshop@gmail.com
  • Rádi Vám poradíme!

 

Kontaktní formulář

znaků do konce.
antiSpam [nový kód]
Copyright 2017 - 2019 © darkovamanie.cz